Locurile de parcare din Târgu Jiu tratate la mișto de administrația publică locală

Posted on

În Municipiul Târgu Jiu avem o mare problemă cu locurile de parcare, mai ales în zona centrală, iar actualul primar s-a tot lăudat în ultimele luni că va înființa o direcție specială pentru parcări, direcție care să se ocupe doar de această problemă.

Timpul a trecut și am primit propunerea de reorganizare a primăriei, acea propunere așteptată de toată lumea, și când colo ce să vezi…actuala administrație vrea să înființeze o direcție care, din punctul meu de vedere, reunește câteva activități tratate cu superficialitate de al nostru primar, printre care și locurile de parcare.

Această nouă direcție se numește Direcția programe, managementul calității și parcări, direcția ce cuprinde:

a) Serviciul programe, politici comunitare și managementul calității;

b) Compartiment relații cu romii;

c) Compartiment protecția muncii, SSM;

d) Compartiment parcări publice;

e) Compartiment îndrumare asociații de proprietari;

f) Compartiment transport public de călători.

Oare ce legătură există între aceste activități pentru a forma această direcție habar nu am, oare ce legătură există între multe compartimente din această nouă direcție și locurile de parcare din Târgu Jiu, iar nu înțeleg. Poate mă ajutați voi…

Ce știu sigur este că apare un post de director executiv adjunct.

P.S. Dacă tot se dorește rezolvarea parcărilor din Municipiul Târgu Jiu poate ar trebui să apară o structură care să se ocupe doar de această problemă, o structură care să se autofinanțeze singură, o structură din care să facă parte inclusiv activitatea de ridicarea a mașinilor din oraș…că tot se dorește cumpărarea unei astfel de mașini.

În același timp, le-aș recomanda celor care se laudă ca fac direcții pentru parcări să meargă prin alte părți, de exemplu la Arad, să vadă cum funcționează acolo un astfel de serviciu. Eu unul mă ofer să merg cu ei…mai ales prin zonele pe unde mai cunosc și eu lumea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *